Vážení rodiče, milí žáci a studenti, dovoluji si vás informovat, že od 8. 3. 2021 od 00.00 hod. byla vyhlášena pracovní povinnost pro žáky 3. a 4. ročníků, kteří dosáhli plnoletosti a pro studenty VOŠ. Informace o této povinnosti jsou na stránkách školy (Usnesení Vlády ČR č. 248) a MHMP již obdržel kontaktní údaje na tyto žáky a studenty. Koordinátorem pracovní povinnosti za naší školu je Mgr. Lucie Malá, která s vámi komunikuje elektronicky prostřednictvím Microsoft Teams. V případě, že již pracujete ve zdravotnictví, je tuto skutečnost nutné doložit pracovní smlouvou. Distanční výuka a praxe ve smluvních zdravotnických zařízeních pokračuje jako doposud. V případě nástupu na pracovní povinnost informujte svého třídního učitele (omluva z on-line výuky). S pozdravem PhDr. Mária Janáková, Ph.D., ředitelka školy
Provozní doba školy: pondělí–pátek 8–16 hod.
Změna úředních hodin studijního oddělení: pondělí 8–14 hod., úterý 8–15 hod., středa 8–15 hod., čtvrtek 8–14 hod., pátek 8–11 hod.
Rozvrhy hodin na 2. pololetí šk. r. 2020/2021 platné od 1. 2. 2021
Od pondělí 4. 1. 2021 mají 3. a 4. ročníky zdravotnických oborů (tj. obory zdravotnický asistent a nutriční asistent) praktickou výuku ve zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních služeb dle rozvrhu a informací od třídních učitelů případně od svých vedoucích oborů.
Školní jídelna je od pondělí 4. 1. 2021 do odvolání uzavřena. Obědy budou všem strávníkům automaticky odhlášeny.
Informace pro členy Klubu mladých diváků: Vzhledem k tomu, že divadla zřizovaná hl. městem Praha zůstanou až do konce února zavřená, zůstanou pravděpodobně zavřená i ostatní divadla. Věříme, že na období březen až červen 2021 budete moci objednat vstupenky, které máte předplacené a máte na ně nárok. Pokud to nebude možné, samozřejmě vám opět vrátíme peníze za nevyčerpaná představení.